ZADBAJ O UŚMIECH
SWÓJ I NAJBLIŻSZYCH
Sprawdź naszą ofertę oraz skontaktuj się w celu umówienia wizyty.
DOŚWIADCZONY ORAZ
PROFESJONALNY ZESPÓŁ
Sprawdź naszych specjalistów, którzy odmienią Twój uśmiech.

Poznaj nas

Nasza specjalistyczna klinika stomatologiczna mieści się w Czarnkowie. Jej założycielem i właścicielem jest doktor Grzegorz Pawłowski. To doświadczony dentysta z wieloletnim stażem, którego specjalizacjami są między innymi: endodoncja i implantologia.

W skład naszego zespołu lekarzy oraz pracowników wchodzą również: lekarze specjaliści wybranych dziedzin stomatologii, technicy, asystentki, higienistki, pracownicy administracji.

W realizacji oferowanych procedur dentystycznych stosujemy wyłącznie nowoczesne technologie, materiały, a także wypełnienia takie jak: fotopolimeryzacja, skanowanie wewnątrzustne, struktury kompozytowe, laseroterapia, bezstrzykawkowe podawanie znieczulenia, izolacja koferdamem, interwencje w kanale korzeniowym poprzez ednometr.

Wybielanie zębów

Wybielanie zębów to tylko jeden z wielu zabiegów stomatologicznych przeprowadzanych w naszej klinice w Czarnkowie.

Ortodoncja

Pożegnaj dyskomfort powodowany przez wadę zgryzu
i ciesz się zdrowym i pięknym uśmiechem

Profilaktyka zębów

Profilaktyka jamy ustnej i zębów jest szczególnie ważna dla zachowania pięknego i zdrowego uśmiechu na długie lata.

Stomatologia dziecięca

Na naszą pomoc mogą liczyć dzieci zmagające się z dolegliwościami bólowymi zębów, brakami w uzębieniu, występowaniem kamienia nazębnego, a także wadami zgryzu.

Implantologia

Poza doskonałym wyglądem i wytrzymałością naszych implantów oferujemy również kompleksowe zabiegi ich osadzenia.

Chirurgia stomatologiczna

Leczenie chirurgiczne prowadzone jest w naszej klinice przez wykwalifikowaną kadrę medyczną, dlatego zapewnić możemy nie tylko jego kompleksowość, ale również zachowanie najwyższych jego standardów.

Co nas wyróżnia?

Co ludzie mówią?

Poznaj opinie pacjentów

Dlaczego powinieneś nas odwiedzić?

Najczęściej zadawane pytania

Higienizacja to przede wszystkim zabiegi o charakterze oczyszczającym i w zależności od potrzeb pacjenta, poszczególne z nich dobierane są przez naszych stomatologów. Wśród najistotniejszych zabiegów profilaktycznych znajdują się: fluoryzacja, czyli lakierowanie fluorem, piaskowanie zębów, skaling.

Stały aparat samoligaturujący to odmiana aparatu stałego, która nie wymaga wymiany gumek. To właśnie dzięki specjalnym zamkom utrzymywany jest łuk odpowiadający za korektę wady zgryzu i postęp leczenia.

Trwałość, którą oferują metody implantologiczne stosowane w naszej klinice, sprawia, że wykonywane przez nas implanty są rozwiązaniem wieloletnim i niepoddającym się negatywnemu wpływowi codziennego użytkowania. Są one również wydajniejsze od protez, ponieważ ich użytkowanie jest dużo bardziej komfortowe i mniej uciążliwe niż korzystanie z uzupełnień ruchomych, takich jak protezy.

Na szczęście nowoczesne materiały służące do wypełnienia ubytków próchnicowych są w stanie odwrócić bieg wydarzeń i uchronić pacjenta przed konsekwencjami próchnicy – nawet tej w zaawansowanym stadium.

Specjalistyczna klinika stomatologiczna Twój Stomatolog – Czarnków, Piła, Trzcianka, Wieleń, Rosko, Wronki

Twój Stomatolog to specjalistyczna klinika stomatologiczna znajdująca się w Czarnkowie, która oferuje dostęp do szerokiej gamy nowoczesnych zabiegów stomatologicznych dla pacjentów w każdym wieku.

Wieloletnie doświadczenie oraz najlepsi specjaliści w naszym zespole to gwarancja usług na najwyższym poziomie dla każdego z naszych pacjentów. Dysponujemy również nowoczesnym zapleczem umożliwiającym prowadzenie nowoczesnych, bezpiecznych i bezbolesnych zabiegów stomatologicznych.

Nasza oferta jest bardzo szeroka i obejmuje pełną gamę procedur przeznaczonych dla osób, którym zależy na atrakcyjnym i zdrowym uśmiechu. Jesteśmy gotowi do pomocy w każdym przypadku – nawet najbardziej wymagającym.

Posiadamy również własną pracownię diagnostyki obrazowej, w której wykonujemy zdjęcia RTG oraz badania tomograficzne. Dzięki temu nasi pacjenci mogą skorzystać z kompleksowego i szybkiego leczenia.

Pokaż więcej

W naszej ofercie znajduje się szeroka gama usług:

Profilaktyka i higienizacja zębów

Profilaktyka zębów, znana również jako profilaktyka stomatologiczna, obejmuje kontrolę stomatologiczną oraz gamę zabiegów prowadzonych w celu utrzymania zdrowia jamy ustnej i zapobiegania problemom z zębami.

Oferujemy zabiegi, które pozwalają usunąć płytkę nazębną, kamień nazębny i przebarwienia zębowe, zmniejszają ryzyko chorób dziąseł i próchnicy oraz poprawiają ogólny stan zdrowia jamy ustnej.

Wykonujemy skaling i piaskowanie, które umożliwiają dokładną higienizację zębów, a także zabiegi polegające na fluoryzacji zębów. Stomatolog po wykonaniu kontroli jamy ustnej dobierze najlepsze procedury, które pozwolą na uzyskanie optymalnych efektów.

Leczenie próchnicy

Próchnica jest chorobą zębów spowodowaną uszkodzeniem szkliwa zębów w wyniku działania bakterii i kwasów. Efektem są ubytki zębów, które mogą spowodować pojawienie się wielu nieprzyjemnych objawów, w tym bólu zębów, nadwrażliwości, a wtedy, gdy nie są leczone, mogą również przyczyniać się do utraty zębów i poważnych infekcji.

W naszej klinice Twój Stomatolog prowadzimy nowoczesne leczenie próchnicy. Stosujemy metody, które umożliwiają usunięcie zmian próchniczych i wykonanie uzupełnień, które mają naturalny wygląd i zapewniają wieloletnią trwałość oraz bezpieczeństwo.

Kładziemy również duży nacisk na leczenie odbywające się bez bólu. Naszym pacjentom oferujemy nowoczesne metody znieczulenia, tym sedację wziewną, która pozwala na uzyskanie maksymalnego komfortu w trakcie zabiegów za pomocą gazu rozweselającego. Dbając o swój piękny uśmiech oferujemy wybielanie zębów.

Stomatologia dziecięca

Dbanie o zęby jest ważne już od najmłodszych lat, dlatego w naszej klinice stomatologicznej dostępna jest również stomatologia dziecięca.

Nasze usługi kierujemy również do wszystkich najmłodszych pacjentów. Nasi stomatolodzy mają odpowiednie podejście do dzieci, co skutkuje komfortowymi i przyjemnymi wizytami.

Stomatologia dziecięca w naszej klinice obejmuje szeroką gamę zabiegów, między innymi związanych z usuwaniem zmian próchniczych oraz zabezpieczaniem przed ich pojawianiem się. Prowadzimy również zabiegi higienizacji jamy ustnej u dzieci.

Wybielanie zębów

Olśniewający uśmiech można uzyskać poprzez prostą procedurę stomatologiczną – wybielanie zębów. Dzięki niej można usunąć widoczne na nich przebarwienia oraz poprawić ich kolorystykę, by natychmiast przyciągały uwagę swoim wspaniałym blaskiem.

Wykorzystujemy nowoczesne metody wybielania zębów, dzięki którym można uzyskać natychmiastowe i długotrwałe efekty. Stosujemy technikę wybielania zębów za pomocą lampy w systemach Beyond oraz Prevdent oraz technikę wybielania nakładowego.

Zabiegi przeprowadzane są pod okiem naszych doświadczonych pracowników, którzy dbają o ich bezpieczny i prawidłowy przebieg. Po zakończeniu zabiegu udzielamy również wskazówek dotyczących utrzymania bieli zębów na jak najdłuższy czas.

Periodontologia

Schorzenia przyzębia, czyli tkanek otaczających zęby, mogą powodować pojawienie się wielu objawów – bólu, nadwrażliwości, krwawienia, obrzęków, odsłaniania dziąseł czy chwiania się zębów.

Nasza klinika stomatologiczna stosuje zaawansowane metody leczenia chorób przyzębia, które obejmują między innymi paradontozę oraz nadwrażliwość zębów. Doradzamy również w doborze odpowiednich szczoteczek i past do zębów, które sprawdzają się u osób z problemami z dziąsłami. Stosowane przez nas metody umożliwiają szybkie zredukowanie nieprzyjemnych dolegliwości oraz zmniejszają ryzyko nawrotu schorzeń przyzębia. Naszym atutem jest również protetyka stomatologiczna dzięki której nawet starsza osoba może być zadowolona ze swojego uśmiechu.

Ortodoncja

Nieprawidłowe ustawienie zębów oraz wady zgryzu nie tylko powodują pogorszenie estetyki uśmiechu, ale również negatywnie wpływają na zdrowie. Mogą sprzyjać powstawaniu próchnicy, schorzeń dziąseł, a nawet bólów głowy.

Aby zęby uzyskały prawidłowe ustawienie w jamie ustnej, stosowane są aparaty ortodontyczne. Ortodoncja jako dziedzina stomatologii wykorzystuje zróżnicowane rodzaje aparatów, w tym aparaty stałe oraz aparaty ruchome, także w postaci przezroczystych nakładek.

W naszej klinice stomatologicznej Twój Stomatolog można skorzystać z leczenia ortodontycznego aparatami stałymi oraz ruchomymi. Nasz ortodonta dopasuje odpowiedni rodzaj aparatu do konkretnego problemu, by uzyskać najlepsze efekty leczenia, a także będzie prowadził regularne kontrole i regulację aparatu. – Ortodonta Czarnków, Ortodonta  Piła, Ortodonta Trzcianka, Ortodonta  Wieleń, Ortodonta Wronki

Implantologia

Implanty stomatologiczne są uznawane za najlepszą metodę uzupełniania braków zębowych w porównaniu z innymi rodzajami protez stomatologicznych.

Implantologia jest domeną naszej kliniki stomatologicznej. Pracują u nas specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, którzy posiadają kompleksowe przygotowanie do prowadzenia leczenia implantologicznego z wykorzystaniem różnych rodzajów systemów.

Implanty stomatologiczne pozwalają na uzyskanie bezpiecznego, trwałego i estetycznego uzupełnienia braku zębowego. Składają się one ze wszczepu zastępującego korzeń zębowy, łącznika oraz widocznej w jamy ustnej protezy – koronki, mostka albo protezy.

Leczenie implantologiczne może być wykorzystane w przypadku pacjentów, którzy mają zarówno pojedyncze braki zębowe, jak i występują u nich braki mnogie, w tym bezzębie. Oferujemy również możliwość takich opcji jak aparat stały czy też aparat ruchomy.

Chirurgia stomatologiczna

Leczenie chirurgiczne zębów oraz innych tkanek znajdujących się w jamie ustnej jest stosowane w przypadku pojawienia się różnych problemów stomatologicznych. Najczęściej wykorzystywana jest wtedy sedacja wziewna.

Wykorzystuje się je między innymi w przypadku zębów zatrzymanych i rosnących nieprawidłowo, schorzeń dziąseł, polipów, ropni, deformacji tkanek, problemów z wędzidełkami znajdującymi się w jamie ustnej. Stosowane jest ono również jako wsparcie w procesach leczenia ortodontycznego, implantologicznego, protetycznego.

Naszą specjalnością jest nowoczesna chirurgia stomatologiczna, która obejmuje szeroką gamę zabiegów chirurgicznych prowadzonych w jamie ustnej. Wykorzystujemy specjalistyczne metody chirurgiczne oraz kładziemy nacisk na leczenie bez bólu.

Przeprowadzamy różnego rodzaju zabiegi, między innymi chirurgiczne usuwanie zębów, w tym usuwanie zębów mądrości, odsłanianie zębów zatrzymanych, regenerację kości, resekcje wierzchołków korzeni, plastykę tkanek miękkich i kości. To wszystko za pomocą nowoczesnych metod takich jak diagnostyka obrazowa.

Specjalistyczna klinika stomatologiczna Twój Stomatolog – Dentysta Czarnków, Dentysta Piła, Dentysta Trzcianka, Dentysta Wieleń, Dentysta Wronki – zapraszamy do kontaktu i umówienia się na wizytę!

Pokaż mniej